Épp álmaid vállalkozásába vágsz bele?
Mindenképpen szükséged lesz egy ütős bankszámlaajánlatra, valamint egy, a vállalkozásodhoz igazodó telekommunikációs csomagra.
Induló vállalkozásodnak, amely legfeljebb 6 havi működési múlttal rendelkezik, egyes banki és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújtunk díjmentesen.
Mi, az Erste és Telekom kollégái most kettőzött erővel támogatunk, amivel jelentős költséget takaríthatsz meg.
Igényeld az EasyStartot 2023. szeptember 30-ig és élvezd a szolgáltatások előnyeit!
Mit nyújt neked az EasyStart?
Részletek
Részletek
6 hónapon keresztül
További előnyök és kapcsolódó szolgáltatások
szolgáltatás
NetBank szolgáltatás
nyitás esetén 30 000 Ft díjkedvezmény jóváírás
digitális tartalomvásárlásra
adathalászat elleni védelem
Érdekel

EasyStart igénylés menete
Legközelebbi ERSTE bankfiók
Legközelebbi Telekom üzlet
Az EasyStart szerződéskötéshez
szükséges dokumentumok
- Létesítő okirat (társasági szerződés / alapszabály / alapító okirat)
- Cégjegyzésre jogosultak közjegyző által hitelesített aláírási címpéldánya vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta
- Cégbírósági tanúsítvány/bejegyző végzés
- A vállalkozást képviselő magánszemély azonosításához szükséges dokumentumok
- cégbírósági bejegyző / változásbejegyző végzés(a 2008/07/01-től hatályos elektronikus cégeljárással bejegyzett cégek esetében), vagy a cégbírósági bejegyző végzés eredeti példánya (nem elektronikus cégeljárás keretében bejegyzett gazdálkodó szervezetek esetében)
- közjegyző által hitelesített aláírási címpéldány, vagy az azzal egyenértékű ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta
- személyazonosságának igazolására alkalmas okmány
- eredeti adóbejelentkezési lap
- eredeti bankszámlaszerződés
Maradtak kérdéseid?
Ki igényelhet EasyStart ajánlatot?
Minden 184 napnál nem régebbi alapítású kisvállalkozásoknak (az OPTEN adatbázisa az irányadó), melyek az ellenőrzés időpontjában nem vezetnek pénzforgalmi számlát az Erste Banknál és a Telekomnál nem áll fenn üzleti előfizetése.
Milyen típusú vállalkozások igényelhetik az EasyStart ajánlatot?
Gazdálkodó szervezetek, gazdasági társaságok, egyéni vállalkozók, társasházak, lakásszövetkezetek, egyéb jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek (társadalmi szervezetek, egyesületek, alapítványok, egyházak pártok stb.).
Hogyan tudom igényelni az EasyStart ajánlatot?
Érdeklődés esetén regisztrálj az alábbi oldalon és mind az Erste, mind a Telekom munkatársai 2 munkanapon belül felveszik veled a kapcsolatot, hogy tájékoztassanak az ajánlatról és egyeztessetek az ügyintézés helyéről és idejéről.
Az Erste banknál és a Telekomnál is igényelnem kell?
Igen, mind az Ersténél, mind a Telekomnál külön-külön történik a szerződéskötés.
Hogyan foglalok időpontot?
A regisztrációs oldalt követően munkatársaink 2 munkanapon belül telefonon keresztül felveszik veled a kapcsolatot időpontegyeztetés céljából.
Mi történik az igénylés elindítása után?
A szerződéskötést követően azonnal élvezheted az EasyStart ajánlat előnyeit!
Meddig érthetők el az EasyStart által nyújtott kedvezményes szolgáltatások?
Az Erste Vállalkozói S(tart) számlacsomagjának kedvezményei 12 hónapon keresztül érvényesek, a POS terminálra és a Telekom ajánlataira vonatkozó kedvezmények 6 hónapon keresztül érhetőek el.
Nem a Telekomnál vannak a telekommunikációs szolgáltatásaim. Így is igénybe vehetem az EasyStart-ot?
Igen, sőt! Az ajánlat azon induló vállalkozások számára elérhető, melyeknek az ellenőrzés időpontjában nem áll fenn üzleti előfizetése a Telekommal.
Nem az Ersténél van a lakossági bankszámlám. Így is nyithatok itt vállalkozói számlát?
Igen, sőt, ha egyidejűleg választod az Erstét a vállalkozásod és lakossági számlád számlavezető bankjának, 30 000 Ft ajánlói díjkedvezményben is részesülhetsz, ha a számlanyitást követő 2. hónap végéig legalább 200 000 Ft értékben indítasz kimenő tranzakciót a kisvállalkozói számládról! Az akció részleteit a Mikrovállalati Pénzforgalmi Hirdetmény 14. számú mellékletében éred el.
Milyen dokumentumok szükségesek az EasyStart ajánlat igényléséhez?
Nézd meg az igényléshez szükséges dokumentumokat.
Mikortól lesznek érvényesek az EasyStart kedvezmények?
A szerződéskötést követően azonnal élvezheted az EasyStart ajánlat előnyeit!
Meddig vehető igénybe a szolgáltatás?
Az EasyStartban foglalt szolgáltatásokat 2023. szeptember 30-ig igényelheted.

A tájékoztatás nem teljes körű és nem minősül ajánlatnak. A részletes kondíciókat és szerződéses feltételeket az Erste Bank Üzletszabályzata, a Vállalati és mikrovállalati Bankszámlavezetési és Betéti ügyletek Általános Szerződési Feltételei, és a Mikrovállalati Pénzforgalmi Hirdetmény (a továbbiakban Hirdetmény) tartalmazza. Ezeket a dokumentumokat megtalálja a www.erstebank.hu oldalon és a bankfiókokban.
EBKM: 0,00%